Reklama telewizyjna - Billboard sponsorski

Billboard sponsorski jest to 7-8 sekundowy anons reklamuj±cy jak±¶ firmę lub markę, emitowany przed sponsorowanym przez ni± programem i po nim. Może być wykonany w dowolnej technice telewizyjnej czy to filmowej czy animacji 2D czy 3D.

Billboard sponsorski jest najkrótsz± form± promocji w telewizji. Promocji bo nie jest traktowany przez prawo stricte jako reklama. I podlega przez to wielu obostrzeniom, np.: w czasie trwania filmu możemy promować tylko jeden produkt (dokładnie jeden produkt o jednym smaku, zapachu, kolorze a nie grupę np.: płyny do mycia naczyń o różnych zapachach)

Wielk± zalet± sponsoringu telewizyjnego s± jego znacznie niższe koszty niż tradycyjnej reklamy. Wad± obostrzenia prawne co nam wolno pokazać.

W przekazie tekstowym lub pisanym musi się pojawić ¶cisłe i dokładne wskazanie czego dotyczy sponsoring i kto jest sponsorem, np. Sponsorem konkursu jest płyn do mycia naczyń Ludwik.